Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Για τον Διονύση Τσακνή: "Εγώ είμαι το όνειρο που όλοι ζητάτε μιας χώρας μεγάλης κι ωραίας. Με θέση ακλόνητη και μην το γελάτε, είμαι ένας δημόσιος φορέας"




Εγώ είμαι το όνειρο που όλοι ζητάτε
μιας χώρας μεγάλης κι ωραίας
με θέση ακλόνητη και μην το γελάτε
είμαι ένας δημόσιος φορέας

Είδες τελικά Διονύση.Ισχύει αυτό που  λένε. Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μη λες! Κι εσύ είπες πολλές μεγάλες κουβέντες. 
Να σου θυμίσω αυτά που διάβασες, όταν βρεθήκαμε στην παρουσίαση του βιβλίου του Ηρακλή Κακαβάνη " Ο άγνωστος Βάρναλης  και 19 αδημοσίευτα ποιήματά του"...

Ο Δ. Τσακνής διάβασε ένα απόσπασμα από την κατάθεση του Βάρναλη στη δίκη, η οποία περιέχεται στο βιβλίο ως ένα ενδεικτικό παράδειγμα του πολιτισμού της Αριστεράς. Εκεί ο Βάρναλης έθεσε τρία ερωτήματα: Ο λογοτέχνης, ζώντας σε μια κοινωνία αδικίας, με ποιον θα πάει, με τους αδικητές ή με τους αδικημένους; Αν ο λαός πέσει στα δεινά της τυραννίας με ποιους θα συνταχθεί; Με τον τυραγνισμένο ή με τον τύραννο. Αν η πατρίδα πέσει σε εθνική σκλαβιά ποιους θα βοηθήσει; Τους κατακτητές ή τους κατακτημένους;
 Ε, Διονύση  με ποιους;

Εσύ τελικά φρόντισες να υλοποιήσεις την άλλη ρήση του Βάρναλη. 

Χτες και σήμερα ίδια κι όμοια, χρόνος μπρος, χρόνια μετά.
Η ύπαρξή μου σε σκοτάδια όλο πηχτότερα βουτά.
Τάχα η θελησή μου λίγη, τάχα ο πόνος μου μεγάλος;
Ω! πούσαι, νιότη, πού δειχνες, πως θα γινόμουν άλλος!

Νομίζω πως μάλλον διάλεξες να είσαι ένας... Δημόσιος Φορέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: